TIPY NA DÁRKY
Pro motorkáře
Pro motorkářku
Na motorku

Na všechny produkty z našeho e-shopu se vztahuje záruční doba v délce minimálně 24 měsíců. Výjimečně se může stát, že zboží k Vám dorazí poškozené či nefunkční, případně dojde k závadě v průběhu dvou let od jeho zakoupení. V těchto případech máte nárok na reklamaci zboží.

Jak postupovat při reklamaci?

1.Vyplňte reklamační formulář

Vyplňte reklamační formulář

Níže naleznete odkaz ke stažení reklamačního formuláře, který následně vytiskněte a vyplňte. Poté jej přidejte do balíku ke zboží určenému k reklamaci. Formulář můžete ve spodu této stránky vyplnit i online .

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

2.Přiložte kopii faktury

Přiložte kopii dokladu

Spolu s reklamačním formulářem a zbožím k reklamaci, nám zašlete také kopii faktury, kterou jste obdrželi ve Vaší zásilce.

Tím, že zašlete také daňový doklad, nám umožníte rychlejší vyřízení Vaší žádosti o reklamaci zboží.

3.Zabalte zásilku a odešlete

Zabalte zboží o odešlete

Kompletní balík, který obsahuje zboží určené k reklamaci a výše uvedené dokumenty, řádně zabalte a zašlete na naši adresu.

Uděláme maximum pro rychlé vyřízení Vaší reklamace.

4.Uschovejte si účtenku

Uschovejte účtenku

Účtenku, kterou obdržíte od přepravce při odesílání balíku, si uschovejte.

Pokud bude Vaše reklamace vyřízena kladně, náklady na přepravu Vám proplatíme.

Pro spokojenost našich zákazníků se vždy snažíme dělat maximum. Vaši reklamaci proto začneme řešit okamžitě po doručení Vašeho balíku. Průběžně Vám budeme na Váš e-mail zasílat informace o stavu reklamace.

Zboží posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží nezasílejte na dobírku.

Zboží posílejte na naší adresu: KM BIKERS s.r.o., Okrajová 1356/19, 736 01 Havířov - Podlesí

Číslo objednávky nebo faktury, ve které jste objednali zboží, které chcete reklamovat. Číslo naleznete v potvrzovacím e-mailu objednávky nebo ve svém účtu, pokud máte na našem e-shopu vytvořenou registraci nebo na faktuře, která byla součástí zásilky.

Účet, na který požadujete zaslat peníze, pokud nebude možné reklamaci vyřídit jiným způsobem.

Údaje naleznete v e-mailu s potvrzením objednávky nebo na dokladu, který byl součástí zásilky.